POLE DANCE.......více info zde KLIK


Pole dance je skvělá metoda tvarování těla a tanečních prvků. Jedná se o sport, kde člověk využívá své síly a ohebnosti i bez předešlé taneční průpravy. Pole dance vám skvěle nahradí hodiny v posilovně a zpevní vaše tělo od hlavy až k patě. Při pravidelném tréninku zpevníte zejména břišní svaly a horní polovinu těla. Je vhodný pro každého, i pro ženy, které se chtějí zbavit nadváhy. Nemusíte mít vůbec strach, že hodiny nebudete zvládat.

Hodiny jsou vždy koncipované podle skupin pokročilosti a vlastních možností vás, kurzistek. Výuka je pozvolná, jednotlivé prvky se vyučují pomalu a důkladně tak, aby si tělo postupně zvykalo na tento druh pohybu.

U pole dance je důležitá zejména pravidelnost, tak jako u každého sportu.

 

Lekce POLE DANCE & FITNESS

V kurzech  Pole Dance & Fitness se naučíte základy tance u tyče, chůzi, otočky, záklony, předklony a jednoduché spiny.
V pokročilejších úrovních pak přichází na řadu inverty = sedy, lehy na tyči a akrobatické prvky.
Z větší části lekce se využívá tyč zejména jako nástroj k posilování a zpevňování těla, čemuž je věnována většina část hodiny.
Cílem těchto hodin je, zejména u začátečníků, vytvořit základní svalový tonus, aby bylo tělo připraveno na šplhání a základní inverty na tyči.
Lekce jsou vhodné pro začátečníky a pro kurzistky, které mají minimální zkušenosti s posilováním.
Ve vyšších levelech se více zaměřuje na flexibilitu, která je důležitým prostředkem pro tvoření náročnějších akrobatických prvků na tyči.

Co si obléknout?

U pole dance platí pravidlo, čím méně, tím lépe. V překladu, čím více holé kůže, tím lepší pro provedení. Na začátek si však můžete vzít kraťásky a tílko, později krátký top, odhalující i bříško.  V zimním období si na začátku oblékněte více vrstev (mikinu a legíny), které pak v průběhu lekce můžete sundat.
Cvičíme bosky, v tanečních piškotech, návlecích nebo v ponožkách.

S sebou dále nezapomeňte ručník, pití a dobrou náladu :-)

 

Typy lekcí podle skupin pokročilosti

     LEVEL 1 - ZAČÁTEČNÍCI 

     Pro úplné začátečníky, po 3 měsících tréninku minimálně 1x až 2x týdně budete mít zvládnuté basic spiny a statické prvky na tyči jako je crucifix, sed na tyči (sit on the pole), leh na tyči (layback on the pole) windmill, wrist seat, inverted crucifix a cross knee release (padající bohyně), šplh

     LEVEL 2 – MÍRNĚ POKROČILÍ

     Pro mírně pokročilé, navazuje na Level 1, budete mít zvládnuté spiny na jedné ruce, naučíte se mírně pokročilé inverty a jejich kombinace jako gemini (vis za vnější nohu), thigh hold (ptáček), leh na spodní ruce, star, jogín, medvídek, daphne, cupidy variace, switch z vnější nohy za vnitřní, flatline, scorpio, butterfly a cross ankle release.

     LEVEL 3 – STŘEDNĚ POKROČILÍ

     Pro středně pokročilé, navazuje na Level 2. Budete mít zvládnuté středně pokročilé prvky jako je Jade, butterfly extended, monkey brass, superman,  marley, dead bird, kočka, catterpillar, inverted V (tahem), shoulder mount, shoulder dismount

     LEVEL 4 – POKROČILÍ

     Začíná se s hanstandy typu twisted grip hanspring, elbow grip (aysha), alegra closed, jade (nohy v provazu 160°)..různé kombinace

 

 Oblečení a pomůcky pro pole dance můžete zakoupit na stránkách www.tanencityce.cz

 

Jak se přihlásit?

ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA zde

Vyplněnou přihlášku zašlete na email: besi-fitness@seznam.cz

   
Jednorázový vstup na Pole Dance: 120 Kč

Copyright © 2018 besifitness.cz | Webhosting, správa, tvorba www stránek sandarina.cz