Cvičení na velkém míči


Cvičení na míči je často vyhledáváno pro jeho pohodlnost a také prokázanou efektivitu.

Cvičení na míči pomůže vašemu tělu z hlediska fyzické kondice, ale zároveň ušetří vaše klouby od nárazů a nepříjemné námahy soustředěné právě na klouby.

Cvičením docílíme posílení problémových partií a protáhnutí zkrácených svalů. Balanční míč je ideálním a dokonalým náčiním, které Vás donutí rozvíjet všechny pohybové schopnosti, zejména pohyblivost, koordinaci a rovnováhu. Již samotné sezení na míči zlepšuje správné držení těla a posiluje svaly v oblasti bederní páteře.

Cvičení zvládne každý bez rozdílu věku a je určeno i těm, kteří začínají mít problémy se zády v důsledku ochabování svalstva celého těla. Pohyb na míči je při cvičení dynamický, takže byste se neměli bát toho, že se při samotné aktivitě tohoto druhu nezapotíte. Jestliže se rozhodnete hubnout, tak může cvičení na míči fungovat buď jako hlavní pohybová aktivita anebo jako doplňkové cvičení.

Copyright © 2020 besifitness.cz | Webhosting, správa, tvorba www stránek sandarina.cz