KURZY POLE DANCE & FITNESS 2018/19


Datum publikace: 24.09.2017

PŘIHLÁŠKA zde

VYPLNĚNOU PŘIHLÁŠKU ZAŠLETE NA EMAIL besi-fitness@seznam.cz ZÁVAZNÁ REZERVACE JE PLÁTNÁ AŽ PO PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY NA ÚČET.

Kurzovné probíhá v období od 10. 9 2018 - 11. 2 2019

Cena kurzovného:
kurz junior LEVEL 1, 2, 3/4  1600kč 
kurz dospělí LEVEL 1, 2, 3   2100kč

Kurzovné je nutné uhradit předem na účet 670100-2204114738/6210
Do poznámky UVEĎTE jméno, příjmení kurzistky!!
var. symbol 08022019

KURZ je možné uhradit na 2splátky!
1.splatka 1100kč
2.splatka 1000kč do 15.12 2017
ZÁVAZNÁ REZERVACE JE PLÁTNÁ AŽ PO PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY NA ÚČET.

Pole dance je skvělá metoda tvarování těla a tanečních prvků. Jedná se o sport, kde člověk využívá své síly a ohebnosti i bez předešlé taneční průpravy. Pole dance vám skvěle nahradí hodiny v posilovně a zpevní vaše tělo od hlavy až k patě. Při pravidelném tréninku zpevníte zejména břišní svaly a horní polovinu těla. Je vhodný pro každého, i pro ženy, které se chtějí zbavit nadváhy. Nemusíte mít vůbec strach, že hodiny nebudete zvládat.

Hodiny jsou vždy koncipované podle skupin pokročilosti a vlastních možností vás, kurzistek. Výuka je pozvolná, jednotlivé prvky se vyučují pomalu a důkladně tak, aby si tělo postupně zvykalo na tento druh pohybu.

U pole dance je důležitá zejména pravidelnost, tak jako u každého sportu.

 

Lekce POLE DANCE & FITNESS

V kurzech  Pole Dance & Fitness se naučíte základy tance u tyče, chůzi, otočky, záklony, předklony a jednoduché spiny.
V pokročilejších úrovních pak přichází na řadu inverty = sedy, lehy na tyči a akrobatické prvky.
Z větší části lekce se využívá tyč zejména jako nástroj k posilování a zpevňování těla, čemuž je věnována většina část hodiny.
Cílem těchto hodin je, zejména u začátečníků, vytvořit základní svalový tonus, aby bylo tělo připraveno na šplhání a základní inverty na tyči.
Lekce jsou vhodné pro začátečníky a pro kurzistky, které mají minimální zkušenosti s posilováním.
Ve vyšších levelech se více zaměřuje na flexibilitu, která je velmi důležitá pro tvoření náročnějších akrobatických prvků na tyči.

Co si obléknout?

U pole dance platí pravidlo, čím méně, tím lépe. V překladu, čím více holé kůže, tím lepší pro provedení. Na začátek si však můžete vzít kraťásky a tílko, později krátký top, odhalující i bříško.  V zimním období si na začátku oblékněte více vrstev (mikinu a legíny), které pak v průběhu lekce můžete sundat.
Cvičíme bosky, v tanečních piškotech, návlecích nebo v ponožkách.

S sebou dále nezapomeňte ručník, pití a dobrou náladu :-)

 

Typy lekcí podle skupin pokročilosti

     LEVEL 1 - ZAČÁTEČNÍCI 

     Pro úplné začátečníky, po 3 měsících tréninku minimálně 1x až 2x týdně budete mít zvládnuté basic spiny a statické prvky na tyči jako je crucifix, sed na tyči (sit on the pole), leh na tyči (layback on the pole) windmill, wrist seat, inverted crucifix a cross knee release (padající bohyně), šplh

     LEVEL 2 – MÍRNĚ POKROČILÍ

     Pro mírně pokročilé, navazuje na Level 1, budete mít zvládnuté spiny na jedné ruce, naučíte se mírně pokročilé inverty a jejich kombinace jako gemini (vis za vnější nohu), thigh hold (ptáček), leh na spodní ruce, star, jogín, medvídek, daphne, cupidy variace, switch z vnější nohy za vnitřní, flatline, scorpio, butterfly a cross ankle release.

     LEVEL 3 – STŘEDNĚ POKROČILÍ

     Pro středně pokročilé, navazuje na Level 2. Budete mít zvládnuté středně pokročilé prvky jako je Jade, butterfly extended, monkey brass, superman,  marley, dead bird, kočka, catterpillar, inverted V (tahem), shoulder mount, shoulder dismount

     LEVEL 4 – POKROČILÍ

     Začíná se s hanstandy typu twisted grip hanspring, elbow grip (aysha), alegra closed, jade (nohy v provazu 160°)..různé kombinace

 

 Oblečení a pomůcky pro pole dance můžete zakoupit na stránkách www.tanecnityce.cz

 

Jak se přihlásit?

Vyplněnou přihlášku zašlete na email: besi-fitness@seznam.cz

Copyright © 2018 besifitness.cz | Webhosting, správa, tvorba www stránek sandarina.cz