Co si u nás můžete vyzkoušet?

Hodinová lekce, která vám umožní nejen posílení zadečku! Zaměříme se také na problematické ženské partie-zadní stranu stehen, abduktory a adduktory (vnější a vnitřní strana stehen) a redukci celulitidy. Společně si vytvoříme ideální zásobník cviků, který vám dopomůže k získání dokonalého zadečku. Cvičí se s vlastním váhou a volně dostupnými...

Cvičení s posilovací gumou je ideální pomůckou k posilování spodní části těla. Díky ,,gumě" lépe zapojíš především hýžďové svaly a svaly stehen. Na lekcích se zaměříme především na tyto partie, ale vyzkoušíte si i cviky na zpevnění paží nebo břicha.

Zpevňovačka

29.04.2022

60 minut intenzivního posilování. Lekce se zaměřuje na tvarování a zpevňování problémových partií jako břicho, stehna, zadek a také na komplexní posílení celého těla.

Silové kardio

29.04.2022

Pokud chceme efektivně budovat svalovou hmotu, uvolňovat v mozku endorfiny a hubnout, tak bychom měli začít aplikovat princip silového kardia, které kombinuje posilovací cviky ve vysokém tempu. Tento princip není žádnou novinkou, jeho pevné základy najdeme v mnoha druzích cvičení, jako je například HIIT, Crossfit nebo rychlejší Tabata.

HIIT

29.04.2022

Je to jedna z nejúčinnějších tréninkových metod založená na střídání maximální a nízké intenzity. Je kombinací kardio s posilovacími cviky.

Tabata

17.06.2020

kardiovaskulární cvičenískládá se z osmi 20 sekundových cvikůvelice efektivní cvičení na fyzičku a postavu

posilování a formování problémových partiilekce se skládá z krátkého zahřátí, cardio a vydatného posilováníposilování s balančními pomůckami, činkami či gumičkamilekce může být obohacena o prvky Tabaty, TRX či formu kruhového tréninku

Body Form 

17.06.2020

cvičíme za pomocí malého míčebalanc, procvičení svalů - hlavně břišní svalstvo

Bosu Core

17.06.2020

zaměřeno na posílení centra tělapomalá forma cvičeníjedná se o lekci pilates, při které se používá cvičební pomůcka BOSU, kterou Vám rádi zapůjčíme ke každému cvičení

vysoko-intenzivní intervalové cvičení
cviky na daných stanovištích jsou voleny vždy tak, aby se procvičilo celé tělo, tedy pokaždé procvičujete jinou část

cvičení zaměřené na cílené posilování břišních a hýžďových svalů
posilovací cvičení, které se zaměřuje na přímé i šikmé břišní svaly, svaly pánevního dna

Proč nás cvičení baví?

Zůstaňme v kontaktu

Kontaktujte nás

  • Palackého 1377
    768 24 Hulín

Stránky připravil www.obchodneninahoda.cz

© 2022 BESI Fitness - Monika Dundová | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!